انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی

اسلام زیباست
انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی

رسول خدا (صلی الله علیه و آله ):

بالاتر از هرکار خیری، خیر و نیکی دیگری است تا آنکه فردی در راه خـدا کشته شود، و بالاتر از کشته شدن در راه خدا خیر و نیکی نیست.

(وسائل الشیعه، ج11، ص10، حدیث 21)

بایگانی

معرفی انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی

يكشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۰، ۰۳:۱۶ ب.ظ

486576_orig.jpg

 

انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی در سال 85 دریافت مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی شروع به فعالیت کرد .

این انجمن اسلامی که ادواردو آنیلی را از مصادیق صدور انقلاب اسلامی می دانست نام این شهید بزرگوار را انتخاب کرد و اولین مجموعه ی نمایشگاهی خود را با عنوان " انقلاب ما صادر شد" را تولید نمود و از همان سال به مناسبت شهادت مهدی آنیلی همه ساله در اصفهان همایشی در سطح بین المللی برگزار نمود و همچنین اکثر همایش هایی که با نام این شهید جهان اسلام برپا می شد را از نظر محتوا و سخنران پشتیبانی نمود. 

معرفی اسلام و تازه مسلمانان همچنین پیاده کردن منویات حضرت امام خمینی و امام خامنه ای را از اهم فعالیت های خود قرار داد.

که تهیه و تولید نمایشگاه های "ولایت فقیه" ، " امام خمینی ؛ امام راحل" ،"  امام خامنه ای؛ امام حاضر" ،" ما نجنگیدیم؛ دفاع کردیم" ، " آزادیخواهان" ، " من یک محجبه ام" ، " ارتش اسلام"، " نماز معراج مومن است" ،"‌کربلای بحرین" و به تازگی نمایشگاه مرجع بیداری اسلامی را با همکاری خانه مشروطیت در اصفهان، از جمله کارهایش محسوب می شود.

 در فضای مجازی وبلاگ انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی http://shahid-edvardo.blogfa.com/ و نزدیک به 30 وبلاگ وابسته به این انجمن با موضوعات مختلف حضور فعال دارد و سایت آزمایشی شهید ادواردو http://www.edvardo.com/ نیز قرار است با فعالیت دوچندان در این فضا کار نماید و این وبلاگ در سایت بیان هم جهت حمایت از این گروه ارزشی است.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۰/۰۸/۰۱
انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی